Welcome Guest ( Connexion | Inscription )



Heures au format UTC [ Heure d’été ]



Publier un nouveau sujet Répondre au sujet  [ 1 message ] 
Auteur Message
 Sujet du message: Use of QuickBooks Connection Diagnostic Tool
MessagePublié: Mer 13 Fév 2019, 14:33 

Inscrit le: Mer 13 Fév 2019, 12:58
Messages: 1
Localisation: Brooklyn, NY

Hors-ligne
The QuickBooks Connection Diagnostic Tool is designed to troubleshoot the multi-user and networking errors that might occur when you open a company file. The errors that are diagnosed are the series errors– H202, H505, or 6000. The QuickBooks Connection Diagnostic Tool can be used only for the computers with MS Windows Vista or XP QuickBooks 2010, 2009, or 2008, or the Enterprise solutions 10.0, 9.0, or 8.0.

How to use this tool

Firstly download & extract the “QuickBooks Connection Diagnostic Tool” as given in the “download the tool tab”. Now, double-click the “QuickBooks Connection Diagnostic Tool” icon in order to run the tool and finish the below provided troubleshooting steps.

1. Diagnose Connection tab
2. Understand the “Firewall status”.
3. Check Test Connectivity

With the above steps you can make use of “QuickBooks Connection Diagnostic Tool” to solve the problem. To get instant support call us at QuickBooks Desktop Support number 1-877-263-2742.


 Profil Site Internet  
 
Afficher les messages depuis:  Trier par  
Publier un nouveau sujet Répondre au sujet  [ 1 message ] 

Heures au format UTC [ Heure d’été ]


Qui est en ligne ?

Utilisateurs parcourant actuellement ce forum : DigityDon, Google [Bot] et 2 invités


Vous ne pouvez pas publier de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas insérer de pièces jointes dans ce forum

Rechercher pour:
Sauter vers: